Oblivion
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Oblivion

Stwórz własną postać i wyrusz na poszukiwanie przygód
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Rasy

Go down 
AutorWiadomość
Valetta
Admin



Liczba postów : 42
Join date : 13/06/2008

Rasy Empty
PisanieTemat: Rasy   Rasy Icon_minitimeSob Cze 14, 2008 12:09 am

Argonianie

Rasy Argonian

Bardzo niewiele wiadomo o życiu i obyczajach jaszczuropodobnych mieszkańców Czarnych Mokradeł. Długie lata wojny z najeźdźcami uczyniły z Argonian rasę ekspertów w walce partyzanckiej. Ponadto wielu przedstawicieli tej rasy jest spokojnych i inteligentnych co pozwoliło im opanować trudną sztukę posługiwania się magią. Jaszczuroludzie równie swobodnie czują się na lądzie jak i w wodzie. Znakomicie przystosowali się do trudnych warunków panujących na ich ojczystych bagnach, uodparniając się na choroby i trucizny, które powaliły już tuziny niedoszłych odkrywców tego niegościnnego terenu. W większości są trudni do zrozumienia i ciężko się zaprzyjaźniają, ale potrafią oddać życie za tych, których zaczęli nazywać przyjaciółmi.

Bonusy:
Niewrażliwość na trucizny 100%
Zwiększona odporność na zwykłe choroby 75%
Oddychanie pod wodą na 10 postów



Bretoni

Rasy Breton

Porywczy, ekscentryczni, romantyczni i rzutcy, inteligentni i sprytni, Bretoni od urodzenia czują silną więź z siłami magii i okultyzmu. Prowincja Wysokiej Skały jest ojczyzną wielu znakomitych magów i czarnoksiężników. Oprócz naturalnej zdolności do nauki zaklęć, zaklinania i alchemii, Bretoni cieszą się wysoką odpornością na magię zniszczenia i ubezwłasnowolnienia.

Bonusy:
Smocza skóra (niewrażliwość na jakikolwiek atak bronią i odporność na magię 50% przez 5 postów) Można użyć raz dziennie.
Zwiększona mana (+ 30 pkt)


Cesarscy

Rasy Imperial

Mieszkańcy wysoko rozwiniętej, kosmopolitycznej prowincji Cyrodiil, Cesarscy to wykształcony naród dyplomatów i kupców. Choć ustępują fizyczną krzepą niektórym z dzikszych ras, należy pamiętać, że to właśnie ich znakomicie wyszkolona lekka piechota zjednoczyła cały kontynent Tamriel pod berłem Cesarza.

Bonusy:
Głos cesarza (zwiększenie osobowości + 20 pkt na 5 postów)
Absorpcja zdrowia (przywrócenie 40 pkt życia)



Khajiici

Rasy Khajiit

Przedstawiciele wywodzącej się z prowincji Elsweyr rasy Khajiitów różnią się znacznie wyglądem, od przypominającego elfy, po cathay-raht (ludzi-jaguary) i olbrzymie tygrysy senchańskie. Przedstawiciele najczęściej spotykanej grupy (suthay-raht) są inteligentni, bystrzy i zwinni. Wielu Khajiitów nie używa oręża zdając się w walce na swe imponujące pazury. Ich wrodzona zręczność i zdolności akrobatyczne czynią z nich niezrównanych złodziei.

Bonusy:
Oko Nocy (widzenie w ciemności)
Oko Strachu (Wywołanie strachu u wroga na 5 postów. Można użyć raz na dzień)



Nordowie

Rasy Nord

Jasnowłosa rasa Nordów wywodzi się z prowincji Skyrim. Rekrutują się spośród nich znakomici, nieustraszeni kupcy i odkrywcy. Wspaniałych norskich żeglarzy można znaleźć we wszystkich większych portach Tamriel. Krzepcy Nordowie słyną ze swej odporności na zimno (a nawet na magiczny mróz). Przemoc i siła to jedne z najistotniejszych aspektów norskiej kultury. Dla Norda każda kolejna walka może być równie dobrze walką ostatnią. Ich pogarda śmierci przeszła już do legendy.

Bonusy:
Odporność na mróz 100%
Odporność na porażenie 50%
Obrażenia od zimna (Udany atak pozbawia przeciwnika 50 pkt życia, można użyć raz na dzień) Cel; na dotyk.



Orkowie

Rasy Orc

Ten barbarzyński lud wojowników zamieszkujący rejony gór Wrothgarskich i Smoczego Ogona słynie ze swojej bitności i niebywałej odporności na trudy. W przeszłości orkowie byli powszechnie znienawidzeni, ale na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci zyskali stopniowo szacunek i uznanie Cesarstwa. Ich płatnerze są cenieni za kunszt swoich wyrobów, a ciężkozbrojni orkowi piechurzy stanowią trzon frontowych oddziałów Cesarstwa.

Bonusy:
Odporność na magię 25%
Szał bojowy (zwiększenie ataku, szybkości i kondycji o podwójną ilość punktów na 10 postów. Można użyć raz na dzień.)



Redgardzi

Rasy Redguard

Ciemnoskórzy Redgardzi z prowincji Hammerfell cieszą się opinią najlepszych wojowników w całej Tamriel, choć ich duma i poczucie niezależności czynią z nich raczej znakomitych zwiadowców, partyzantów i poszukiwaczy przygód niż regularne oddziały frontowe. Oprócz biegłości w posługiwaniu się niemal każdym rodzajem broni, Redgardzi znani są również ze swej szybkości i odporności na trudne warunki.

Bonusy:
Odporność na choroby 75%
Odporność na trucizny 50%
Adrenalina (Zwiększenie wytrzymałości i szybkości o połowę posiadanych punktów. Można użyć raz na dzień)




Mroczne Elfy

Rasy Darkelf

W Cesarstwie używa się zwykle określenia mroczny elf, ale rdzenni mieszkańcy Morrowind nazywają siebie Dunmerami. Dunmerowie, lud o szarej skórze i gorejących, czerwonych oczach, równie znakomicie radzą sobie jako wojownicy, jak i magowie. Szermierze, łucznicy i wojenni magowie mrocznych elfów przesądzali o wyniku niejednej bitwy. Ze względu na swą wyniosłość i nieufność mroczne elfy nie cieszą się jednak popularnością wśród pozostałych ras Tamriel.

Bonusy:
Odporność na ogień 75%
Przywołanie zjawy (Raz dziennie na 5 postów)



Leśne Elfy

Rasy Woodelf

Podzielony na klany lud, zamieszkujący zachodnie regiony Puszczy Valen. Podobnie jak ich bardziej cywilizowani kuzyni, leśne elfy są szybkie, zwinne i pojętne. Ich wrodzona ciekawość połączona z niezwykłą zręcznością czyni z nich znakomitych zwiadowców, agentów i złodziei, choć w całej Tamriel słyną zwykle jako niezrównani łucznicy

Bonusy:
Mowa zwierząt (100% szansy na uspokojenie zwierzęcia. Można użyć 3 razy dziennie)
Odporność na choroby 75%




Elfy Wysokiego Rodu

Rasy Highelf

Złotoskóre elfy wysokiego rodu uważają się za najbardziej cywilizowaną rasę całej Tamriel. Trudno odmówić im w tym pewnej racji, skoro nawet wspólny język Cesarstwa, tamrielski, pochodzi od ich mowy i pisma, a większość sztuk, rzemiosł i nauk ma swe źródła w ich tradycjach. Zwinne, inteligentne i obdarzone silną wolą, elfy wysokiego rodu specjalizują się w sztukach magicznych i są zdecydowanie bardziej odporne na choroby od przedstawicieli "niższych" ras.

Bonusy:
Odporność na choroby 75%
Odzyskanie many (Raz na dzień)
Podatność na porażenia 25%
Podatność na mróz 25%
Podatność na ogień 25%
Powrót do góry Go down
http://elderscrolls.web-rpg.org
 
Rasy
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Oblivion :: Ważne :: Zasady-
Skocz do: