ILUZJA
Szkoła iluzji obejmuje zaklęcia wpływające na postrzeganie świata przez cel zaklęcia
Cisza
Cisza jest zaklęciem, które uniemożliwia celowi wypowiadanie jakichkolwiek innych zaklęć. Jej siła określana jest przez obszar i czas trwania.
Uciszenie
czas rzucania: 1 post
długość efektu: 1 post
cel: Na cel
mana: 100
Wyciszenie
czas rzucania: 1 post
długość efektu: 1 post
cel: atak obszarowy
mana: 110
Milczenie
czas rzucania: 1 post
długość efektu: 2 posty
cel: na cel
mana: 110
Demoralizacja
Demoralizacja zwiększa ochotę celu na ucieczkę
Dotyk Strachu
czas rzucania: 1 post
długość efektu: 1 post
cel: na dotyk
mana: 60
Spojrzenie Strachu
czas rzucania: 1 post
długość efektu: 2 posty
cel: na cel
mana: 75
Przerażająca prezencja
czas rzucania: 1 post
długość efektu: 3 posty
cel: na cel
mana: 160
Inspiracja
Inspiracja działa przeciwnie do Demoralizacji, zmniejszając ochotę celu na ucieczkę.
Natchnienie
czas rzucania: 1 post
efekt: +25 pkt siły
długość efektu: 2 posty
cel: na cel/siebie
mana: 100
Bohaterstwo
czas rzucania: 1 post
efekt: + 50 pkt siły
długość efektu: 2 posty
cel: na cel/siebie
mana: 160
Kameleon
Kameleon to zaklęcie, dzięki któremu nasza postać pozostaje trudniejsza do wykrycia, jednocześnie mogąc wykonywać różne czynności
Cień
czas rzucania: 1 post
efekt: 25% zmniejszenie szansy na wykrycie
długość efektu: 3 posty
cel: na siebie
mana: 100
Maskowanie
czas rzucania: 2 posty
efekt: 75% zmniejszenie szansy na wykrycie
długość efektu: 5 postów
cel: na siebie
mana: 200
Niewidzialność
Niewidzialność czyni postać niewykrywalną do momentu wykonania jakiejś czynności (otwarcia drzwi, podniesienia przedmiotu, ataku etc.)
Cienisty kształt
czas rzucania: 2 posty
długość efektu: 4 posty
cel: na siebie
mana: 100
Postać Ducha
czas rzucania: 1 post
długość efektu: 5 postów
cel: na siebie
mana: 260
Widmowa Forma
czas rzucania: 3 posty
długość efektu: 8 postów
cel: na siebie
mana: 420
Nocne oko
Nocne oko jest zaklęciem umożliwiającym widzenie w ciemności (obraz ma wtedy kolor jasnoniebieski)
Oczy Zmierzchu
czas rzucania: 1 post
długość efektu: 3 posty
cel: na siebie
mana: 50
Oczy Północy
czas rzucania: 2 posty
długość efektu: 8 postów
cel: na siebie
mana: 110
Paraliż
Paraliż unieruchamia cel zaklęcia na określoną ilość czasu, uniemożliwiając wykonanie jakiejkolwiek czynności
Zesztywnienie
czas rzucania: 1 post
długość efektu: 1 post
cel: na dotyk
mana: 50
Paraliż
czas rzucania: 1 post
długość efektu: 5 postów
cel: na dotyk
mana: 260
Szał
Szał zwiększa ochotę celu na atak. Niekoniecznie na wroga.
Wściekłość
czas rzucania: 1 post
efekt: rzucenie się na najbliższą osobę
długość efektu: 3 posty
cel: na cel
mana: 250
Światło
Światło roztacza wokół celu jasną aurę o zróżnicowanym natężeniu
Illuminacja
czas rzucania: 1 post
efekt: Obszar objęty światłem 5 m
długość efektu: 5 postów
cel: na siebie
mana: 50
Światło pochodni
czas rzucania: 1 post
efekt: Obszar objęty światłem 10 m
długość efektu: 8 postów
cel: na siebie
mana: 220
Światło dnia[/]
czas rzucania: 2 posty
efekt: Obszar objęty światłem 25 m
długość efektu: 10 postów
cel: na siebie
mana: 330
Urok
Urok jest zaklęciem, dzięki któremu zwiększa się nastawienie danego NPC do postaci
[u]Kuszący wzrok
czas rzucania: 1 post
efekt: Zwiększenie osobowości 15 pkt
długość efektu: 3 posty
cel: na dotyk
mana: 110
Uwodzicielski Urok
czas rzucania: 1 post
efekt: Zwiększenie osobowości 30 pkt
długość efektu: 3 posty
cel: na dotyk
mana: 220
Zawładnięcie stworem
Zawładnięcie stworem umożliwia postaci przejęcie kontroli nad daną istotą (będzie chodzić za nami i walczyć w naszej obronie)
Władczy Dotyk
czas rzucania: 2 posty
długość efektu: 8 postów
cel: na dotyk
mana: 360
Zawładnięcie humanoidem
Zawładnięcie stworem umożliwia postaci przejęcie kontroli nad NPC (będzie chodzić za nami i walczyć w naszej obronie)
Dominacja nad Humanoidem
czas rzucania: 2 posty
długość efektu: 6 postów
cel: na dotyk
mana: 450
Wola Sithis
czas rzucania: 3 posty
długość efektu: 10 postów
cel: na dotyk
mana: 750