Oto lista Daedry zamieszkujących Cyrodill
DiablikMały diablik jest najsłabszym z daedrycznych stworów, na które możemy się natknąć. Na odległość strzela niezbyt groźnymi ognistymi kulami, w zwarciu nie jest też szczególnie wymagającym przeciwnikiem.
Diablik jest silniejszą wersją małego diablika. Jego ogniste kule są prawie dwa razy silniejsze, umie też rzucać na siebie czar odbicia. Bywa bardzo denerwujący, zwłaszcza w większej grupie Daedr, lecz pokonanie go nie powinno nastręczać większych trudności.
Dremora pospolitaDremora pospolita to najniższa kasta Dremor, istota łatwa do pokonania nawet na niskim poziomie. Tak, jak inne Dremory, mogą być magami, łucznikami lub wojownikami. Dremora - mag umie przywoływać diablika.
Postrach KlanówMłody postrach klanów może sprawiać problemy tylko początkującej postaci ze względu na odbijanie 1/5 obrażeń fizycznych. Nie dysponuje jednak żadnym atakiem dystansowym, co czyni go łatwym celem dla łucznika lub czarodzieja.
Postrach klanów jest średnio groźnym, lecz denerwującym potworem o gadzim wyglądzie. Zadaje dość spore obrażenia swoimi pazurami, lecz nie umie atakować na odległość. Warto wykorzystać jego podatność na porażenia, by spacyfikować postrach, nim zdąży dobiec do postaci gracza.
Dremora ŁotrzykDremora łotrzyk jest istotą nieco silniejszą od Dremory pospolitej, lecz również niezbyt groźną. Dremora łotrzyk występuje zarówno w Oblivionie, jak i w pobliżu bram. Dremora - mag umie przywoływać diablika.
Atronach OgniaAtronach ognia jest najsłabszym ze wszystkich żywiołaków. Gdy gracz znajdzie się w polu jego widzenia, zaczyna miotać w niego ognistymi kulami. Jeśli jednak bohater będzie unikał pędzących w jego stronę zaklęć, wysłanie atronacha na dno Otchłani będzie bardzo proste.
Dremora KynvalKynval to regularne wojsko Mehrunesa Dagona. Choć są o wiele silniejsi od poprzednich rodzajów Dremor, pojawiają się na wyższych poziomach. Dremora - mag umie przywoływać diablika.
Dremora KynreeveKynreeve to oficerowie dremorowych wojsk, stworzenia silne i bezwzględne, wyszkolone zarówno w walce, jak i magii. Dremora - mag umie przywoływać diablika.
Atronach LoduAtronach mrozu jest o wiele silniejszy od atronacha ognia, a jego wielkość i wygląd robią wrażenie. Rzuca zaklęcia obrażeń od mrozu na cel i na dotyk, posiadając zdolność leczenia się, natomiast cios jego pięści bywa miażdżący. Łatwo go jednak zauważyć i dlatego nie powinien stwarzać zbyt wielkiego zagrożenia dla doświadczonych graczy.
DaedrothDaedroth to duża istota podobna do krokodyla, miotająca z paszczy ognistymi kulami. Umie rzucać na siebie dość silny czar tarczy. Jest jednak niezbyt zwinny, co pozwala na unikanie jego ciosów i szybkie zadawanie swoich.
Dremora KynmarcherKynmarcher jest dowódcą cytadeli, bramy lub posterunku - czyli, jak można się domyślić - silnym i inteligentnym przeciwnikiem. Dremora - mag umie przywoływać atronacha ognia.
Pajęcza DaedraPajęcza daedra to niebezpieczna istota, poruszająca się szybko i trudna do zauważenia w mrocznym krajobrazie Oblivionu. Umie atakować gracza porażeniem na odległość, jak i obniżać jego zdrowie i atrybuty na dotyk. Pajęcza daedra dość nieźle się leczy, przywołuje również niewielkiego pajęczego sługę, który próbuje sparaliżować gracza.
Atronach burzyAtronach burz to olbrzymi stwór, równie groźny, jak jego wygląd. Zarówno jego ataki magiczne, jak i fizyczne, są niebezpieczne dla gracza. Atronach burz nie jest podatny na żadne żywioły, co dodatkowo utrudnia walkę z nim. Atakuje porażeniami na odległość i dotyk.
Dremora MarkynazMarkynaz to dremorowy szlachcic, członek Rady Dagona, oraz jeden z najsilniejszych oblivionowych przeciwników. Dremora - mag umie przywoływać atronacha ognia.
XivilaiXivilai to humanoidalna istota o szarobłękitnej skórze i świecących oczach. Umie przywoływać postrach klanów, posługuje się też różnymi zaklęciami ofensywnymi i defensywnymi. Może mieć przy sobie broń, aczkolwiek często atakuje gołymi pięściami, co również zadaje graczowi duże obrażenia. Najlepiej jest się go pozbyć jak najszybciej, żeby nie zdążył się uleczyć. Atak magiczny nie jest najlepszym pomysłem, ze względu na jego umiejętność absorbowania zaklęć.
Dremora ValkynazValkynaz to najsilniejszy rodzaj Dremory, członek osobistej straży Mehrunesa Dagona. Jest dobrym źródłem daedrycznych broni i zbroi, jak i rzadkich zwojów oraz mikstur. Jest to jedna z najsilniejszych istot, jednak spotykamy ją dopiero wtedy, gdy nasza postać jest już potężnym herosem. Dremora - mag umie przywoływać atronacha ognia, postrach klanów, daedrotha, pajęczą daedrę, atronacha burz lub Xivilai (zależnie od poziomu).